På håbo festdag är det fest :P

Igår var det håbo festfag. Hahah oh yea ;) Hålligång.. Verkligen. Men jag var iallafall inte hemma så jag uppdaterade ingenting. Uppenbarligen ;)

Jag och Matilda sprang  och plockade åt oss godis, penner, nyckelband, ballong, lipsyl och sånt ; ) Dom andra gjorde också det fast dom var inte lika duktiga som oss! Mahah. Och vi var 2 cm fån lili och Sussi (hmm stavning på dom tantern? Den är lurig). Frida hade något ont i blicken då. Jag tror hon planerade att kasta en säck över deras huvuden och kidnappa dom. Fast det är något vi aldrig får reda på om det är sant.
min håbofestdag röjkamrater ;) Matilda, frida, Liza, Moa. Den där sockervadden smakade tvål, kan jag hälsa alla.


Sen gick vi till ishallen för att dricka vatten ;) Fast sen satte vi oss och kollade på gubb ishockey.. Undre vad det skulle vart bra för :P Frida och Moa :)


Matilda och Liza :) Och två okända hockeyspelare som kommer bli överlyckliga att få visa upp sin vackra skridsko teknik inför allmänheten i den här bloggen


Hahaha x) Ojdå Frida, hur ska du göra nu da? :)

Peace Love and porr
/Karin

Kommentarer
Postat av: jemini

haha ni såg ut att ha kul ut ! :D

2009-08-23 @ 12:01:40
URL: http://jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0